22 Σεπτεμβρίου 2022

Ανέκδοτα - Σφηνάκια 5 σε 1


Η απάντηση του Κράτη προς τον Στίλπωνα

Κάποτε, ο Κράτης, ο κυνικός φιλόσοφος, δεν απάντησε σε μια ερώτηση του φιλόσοφου Στίλπωνα, αλλά άφησε μια πορδή, εκφράζοντας έτσι την περιφρόνησή του. Ο Στίλπωνας αντιμετώπισε αυτή τη στάση, με την παρατήρηση: «Γνώριζα ότι η απάντησή σου θα ήταν εντελώς άσχετη προς την ερώτησή μου»…

Ακριβώς το ίδιο…

Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι η φράση μίας γυναίκας: «θα είμαι έτοιμη σε πέντε λεπτά»
και η φράση ενός άνδρα: «θα είμαι σπίτι σε πέντε...

Τι διαφορά έχει το τζάμπα από το δωρεάν

- Μπαμπά, τι διαφορά έχει το τζάμπα από το δωρεάν; - Βλέπεις το σχολείο απέναντι; εκείνο είναι δωρεάν, αλλά εσύ τζάμπα πήγαινες.

Η εξυπνάδα;

– Το σκυλί μου είναι τόσο έξυπνο, ώστε μόλις φτάσει στην εξώπορτα του σπιτιού,
πηδάει και χτυπάει το κουδούνι.
– Το δικό μου δεν έχει ανάγκη να χτυπήσει το κουδούνι, έχει κλειδί!!
Έπεσε το internet

Ο γιός, Ρε μάνναααα έπεσε πάλι το internet…
Η μάννα, Να πάρεις μια σκούπα να το μαζέψεις...
Υπηρέτρια μ’ έχετε κάνει εδώ μέσα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στις εκδηλώσεις εορτασμού της 83ης Επετείου της Μάχης των Οχυρών ο Δημήτρης Νατσιος

Στις εκδηλώσεις εορτασμού της 83ης Επετείου της Μάχης των Οχυρών 1941-2024 που θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή στις 11.00 το πρωί στα Οχυρά ...