20 Νοεμβρίου 2022

Πέρασε με κόκκινο


Είναι ο Μιχάλης μέσα στο αυτοκίνητο του και πηγαίνει μια βόλτα με τον φίλο του τον Κώστα . Εκεί που οδηγεί ο Μιχάλης είναι το φανάρι μπροστά τους κόκκινο όποτε ο Μιχάλης αντί να σταματήσει πατάει γκάζι και περνάει με κόκκινο .- Τι κανείς ρε!! ρωτάει ο Κώστας δεν το είδες το φανάρι !
- Α μην φοβάσαι του λέει ο Μιχάλης μόνο εγώ και ο αδελφός μου περνάμε με κόκκινο.
Το επόμενο φανάρι πάλι κόκκινο φουλ γκάζια ο Μιχάλης και ... ξαναπερνάει με κόκκινο.
- Ρεεεε θα σκοτωθούμε τι κανείς ! ρωτάει έντρομος ο Κώστας.
- Δεν είπαμε μην φοβάσαι ! Εγώ και ο αδελφός μου περνάμε με κόκκινο.
Το επόμενο φανάρι πράσινο. Πατάει φρένο ο Μιχάλης και σταματάνε.
- Καλά γιατί σταμάτησες τώρα ; Πράσινο είναι λέει ο Κώστας.
- Μα**ας είμαι ! Αν έρχεται ο αδελφός μου από την άλλη !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στις εκδηλώσεις εορτασμού της 83ης Επετείου της Μάχης των Οχυρών ο Δημήτρης Νατσιος

Στις εκδηλώσεις εορτασμού της 83ης Επετείου της Μάχης των Οχυρών 1941-2024 που θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή στις 11.00 το πρωί στα Οχυρά ...