14 Νοεμβρίου 2022

Ο τύπος, έξτρα βαρύμαγκας


Ο τύπος, έξτρα βαρύμαγκας κι έτσσσ , κατεβαίνει πρωί πρωί στηνιχθυόσκαλα. "Δε μου λε, ρε μεγάλε", ρωτάει ένα ψαρά, "τα
μπαρμπουνάκια πόσο πάνε;". "Εφτά χιλιάρικα", λέει αυτός. "Α! Και δεν μου
λε, ρε μεγάλε, τα φαγκρουδάκια πόσο πάνε;".
"Πεντέμισι το κιλό", του λέει ο ψαράς. "Α! Και, δεν μου λε, ρε μεγάλε;
Τα λιθρινάκια;". Ο ψαράς έχει αρχίσει να τα παίρνει στο
κρανίο. "Εφτά χιλιάρικα, αδερφέ. Θα πάρεις κάτι;". "Εφτά, α; Και δεν μου
λε, ρε μεγάλε; Οι τσιπουρίτσες πόσο πάνε;". "Οκτώ το
κιλό. Θα πάρεις;". "Οκτώ α; Και δεν μου λε, οι γοπίτσαι πόσο πάνε;". Ο
ψαράς έχει που έχει τον πόνο του, έχει φτάσει και εκτός
εαυτού: "Ακου", λέει στο βαρύμαγκα: "Οι γοπίτσαι έχουν τρεισήμισι το
κιλό οι... ζωντανές και ενάμισι οι πεθαμένες!". Και ο
μαγκίτης: "Α! Τότενες, τσάκω τη σακούλα, άρχισε να... σκοτώνεις και
βάνε"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στις εκδηλώσεις εορτασμού της 83ης Επετείου της Μάχης των Οχυρών ο Δημήτρης Νατσιος

Στις εκδηλώσεις εορτασμού της 83ης Επετείου της Μάχης των Οχυρών 1941-2024 που θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή στις 11.00 το πρωί στα Οχυρά ...