11 Νοεμβρίου 2022

Ο πιλότος της συμφοράς


Είναι 3 άνθρωποι σε ένα αεροπλάνο...Ο ένας λέει στον πιλότο.."Έχω έναγυάλινο μπουκάλι μαζί μου,τι να το κάνω;;"
"Πέτα το από το παράθυρο" λέει ο πιλότος...
Μετά από λίγο,ίδιο σκηνικό με άλλον άνθρωπο..."έχω ένα γυάλινο μπουκάλι,τι
να το κάνω κύριε πιλότε;;;"
"Πέτα το από το παράθυρο" λέει ο πιλότος.
Μετά από λίγο πάει και ένας τρίτος και λέει στον πιλότο..."Έχω μια βόμβα
μαζί μου...τι να την κάνω;;;"
"Πέτα την από το παράθυρο" λέει ο πιλότος

Όταν προσγειώθηκαν,συνάντησαν μια γυναίκα να κλαίει...
"Γιατί κλαίς;" την ρωτούν.
"Έπεσε ένα μπουκάλι στο κεφάλι μου..."
μετά από λίγο,βλέπουν έναν άντρα να κλαίει...
"Γιατί κλαίς;;" τον ρωτούν.
"Έπεσε ένα μουκάλι στο κεφάλι μου..."
μετά από λίγο,βλέπουν έναν άντρα να γελάει...
"Γιατί γελάς ρε φίλε;;;"
"Εεε,να..έκλασα και ένα κτίριο ανατινάχτηκε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στις εκδηλώσεις εορτασμού της 83ης Επετείου της Μάχης των Οχυρών ο Δημήτρης Νατσιος

Στις εκδηλώσεις εορτασμού της 83ης Επετείου της Μάχης των Οχυρών 1941-2024 που θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή στις 11.00 το πρωί στα Οχυρά ...