20 Σεπτεμβρίου 2023

ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ:Mήπως είσαι και εσύ υποψήφιος???

 


Όχι δεν είναι ανέκδοτο αλλά η πραγματικότητα στην πόλη των Σερρών!!!!

Όπου και να στρέψεις το βλέμμα σου θα δεις κάποιο δημότη με ένα πάκο καρτελάκια στα χέρια να διαφημίζει την υποψηφιότητά του..

Το γελοίο  της υπόθεσης είναι ότι υποψήφιοι όχι μόνο αντιθέτων συνδυασμών, αλλά και υποψήφιοι του ίδιου συνδυασμού δίνουν  καρτελάκια ο ένας στον άλλο μη γνωρίζοντας ότι είναι συνυποψήφιοι.!!!!..

Απίστευτοι διάλογοι:

-Πάρτε ένα καρτελάκι είμαι υποψήφιος...

-Ευχαριστώ πολύ πάρτε και εσείς το δικό μου και εγώ υποψήφιος είμαι!!!..Δεν το πιστεύω είμαστε συνυποψήφιοι!!!


Κώστας:-Ρε Γιώργο καλά που σε βρήκα γιατί είμαι υποψήφιος και θέλω κανένα ψήφο..

Γιώργος:-Ρε Κώστα και εγώ ήθελα να σε βρω για τον ίδιο λόγο..

Κώστας:- Μπράβο Γιώργο, είσαι πραγματικός φίλος ,το ήξερα ότι θα με στηρίξεις..

Γιώργος: Φίλε δεν κατάλαβες καλά..και εγώ υποψήφιος είμαι!!!!


Αν είναι ""δυναμών""...Θεέ  και Κύριε...Και όλοι αυτοί που τρακάρουν μεταξύ τους θέλουν και να μας διοικήσουν...

Ρε φίλε αναγνώστη μήπως είσαι και εσύ υποψήφιος?



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στις εκδηλώσεις εορτασμού της 83ης Επετείου της Μάχης των Οχυρών ο Δημήτρης Νατσιος

Στις εκδηλώσεις εορτασμού της 83ης Επετείου της Μάχης των Οχυρών 1941-2024 που θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή στις 11.00 το πρωί στα Οχυρά ...