22 Νοεμβρίου 2023

Ανέκδοτο: Πάει ένας στον γιατρό γιατί έχει έναν πόνο στην καρδιά…


Πάει ένας στον γιατρό γιατί έχει έναν πόνο στην καρδιά… 
Τον εξετάζει ο γιατρός και κουνάει το κεφάλι… 
«Γιατρέ μου είναι κάτι σοβαρό;» ρωτάει ο ασθενής «Μόνο σοβαρό; Πεθαίνεις» του απαντά ο γιατρός 
«Δηλαδή πόσο χρόνο έχω ακόμα; … έχω 1 χρόνο ζωής;»
 «Σου λέω έχεις σοβαρό πρόβλημα!» του λέει ο γιατρός «6 μήνες έχω;» «τι 6 μήνες μου λες;… 
σου λέω πεθαίνεις!» 
«Έχω λίγες μέρες δηλαδή;» «Τι μέρες; Σου λέω τώρα, όπου να ‘ναι πεθαίνεις…» 
Φεύγει ο ασθενής βγαίνει στο δρόμο, βλέπει μια νεκροφόρα να περνάει και φωνάζει: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δηλώσεις Υφ.Υγείας από Σέρρες για Νοσοκομεία και νέους Διοικητές

Στις Σέρρες βρέθηκε για μια ακόμη φορά ο Υφυπουργός Υγείας Δημήτρης Βαρτζόπουλος, με αφορμή τις εκδηλώσεις Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλή...