28 Νοεμβρίου 2023

Ανέκδοτο: Η κόρη φέρνει τον φίλο της στους πλούσιους γονείς της…


Η κόρη φέρνει σπίτι τον φίλο της για να τον γνωρίσει στους Πλούσιους γονείς της, καθώς αποφάσισαν να αρραβωνιαστούν. 
«Ποια είναι λοιπόν τα σχέδιά σου;» ρωτά ο πατέρας της κοπέλας.
 «Έχω πάρει υποτροφία για το μεταπτυχιακό» απαντά ο νεαρός. 
«Υποτροφία! …. Αξιοθαύμαστο, αλλά πως θα μπορέσεις να παρέχεις στην κόρη μου ένα σπίτι για να ζήσει και ανέσεις όπως έχει συνηθίσει;» 
«Θα μελετήσω σκληρά κι έχει ο Θεός».
 «Και τι θα κάνεις για να προσφέρεις στην κόρη μου το δαχτυλίδι αρραβώνων που της αξίζει;»
 «Θα αφοσιωθώ στις σπουδές μου κι έχει ο Θεός». 
«Και παιδιά; Πως θα μπορέσεις να συντηρήσεις παιδιά;» 
«Μην ανησυχείτε κύριε, έχει ο Θεός». 
Η όλη συζήτηση συνεχίστηκε έτσι και κάθε φορά που ο πατέρας της κοπέλας ρωτούσε κάτι, γαμπρός επέμενε ότι έχει ο Θεός. 
Αργότερα η μητέρα της κοπέλας ρωτά τον άντρα της: «Πως πήγε η κουβέντα σας;»
 «Δεν έχει δουλειά, δεν έχει σχέδια για το μέλλον και πιστεύει ότι είμαι ο Θεός».

Πηγή: https://www.poly-gelio.gr/kopela-fernei-filo-sto-spiti-anekdoto/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στις εκδηλώσεις εορτασμού της 83ης Επετείου της Μάχης των Οχυρών ο Δημήτρης Νατσιος

Στις εκδηλώσεις εορτασμού της 83ης Επετείου της Μάχης των Οχυρών 1941-2024 που θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή στις 11.00 το πρωί στα Οχυρά ...